maandag 27 januari 2014

Suikervrije "Bounty's" gemaakt!

Hoewel Bounty een merknaam is weet ik niet hoe ik ze anders moet noemen.
Chocolade/kokosrepen misschien?
In elk geval heb ik ze afgelopen week gemaakt en ze waren heerlijk!

Ingrediƫnten:
80 gram kokosrasp
4 dadels zonder pit
3 a 4 theelepels kokosmelk
80 gram pure chocolade (ik gebruikte 85% cacao)
beetje honing

Doe de kokosrasp,dadels en kokosmelk en de honing in de blender.
Blend dit goed en doe het op een schaal.
Maak van dit deeg vierkantjes of kleine kroketjes en 
leg ze op een bord met bakpapier.

Laat ze 20 min in de vriezer of beter een nacht in de koelkast.
De smaken trekken dan goed door.
Haal de bounty's uit de koelkast .
Smelt de chocolade au-ben-marie.

Haal de reepjes allemaal goed door de gesmolten chocola
en leg ze weer op het bakpapier.

Leg de bounty's weer in de koelkast, als je ze koud eet zijn ze super lekker!




                                 Ze zien er niet zo mooi uit, volgende keer doe ik het anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten