zaterdag 11 januari 2014

Zoektocht!

Ik ben een beetje met een zoektocht bezig.
Ik wil graag gezond eten, zonder geraffineerde suiker, zonder tarwe en zoveel mogelijk biologisch.
Ik ben even lid geweest van Grip op koolhydraten,
maar dat was het ook niet helemaal voor me.
Ik werd er super nerveus van en sliep heel slecht.
Was alleen nog maar bezig met eten, het werd een obsessie!
Ik wil eigenlijk niet perse het een of andere dieet doen,
ze hebben allemaal vaak iets goeds.
Gokken, paleo, oereten ik pik overal wat van mee.
Ik wil meer naar mijn eigen lichaam leren luisteren.
Ook kijk ik veel op sites zoals Voedzo en Eet goed, voel je goed
en Gezond leven van Jacoline.
Verder ga ik vanaf volgende week samen met mijn dochter gezonde dingen bakken en koken.
Dit hebben we vanmorgen afgesproken en ik ben hier heel blij mee, alleen is maar alleen!
Mijn hoofddoel is gezonder worden en als extra misschien ook nog wat gewicht kwijt raken.
Door hier een beetje een soort dagboek en receptenboek bij te houden heb ik zelf ook overzicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten